wtorek, 30 kwietnia 2013

Konkurs "Moja Stylizacja"!

Konkurs
Moja Stylizacja

>>WEŹ UDZIAŁ<<
Zgłoś się do konkursu i wygraj rajstopy firmy Pretty Polly.
Jest to wyjątkowa firma, w produktach której występują na scenie takie gwiazdy jak Rihanna i Beyonce. 
Moja stylizacja - nagroda - WOMANonline.pl
nagrody
1 miejsce:
PRETTY RETRO
PRETTY STRIKING
SECRET SOCKS 

2 miejsce:
PRETTY RETRO
PRETTY STRIKING 

3 miejsce :
PRETTY RETRO
Moja stylizacja - nagroda - WOMANonline.pl
Jaka jest tematyka zdjęć?
Zdjęcia powinny przedstawiać uczestniczkę w własnej stylizacji, której elementem będą rajstopy, lub pończochy.
Kto może wziąć udział w konkursie?
Każda dziewczyna, która ma ukończone 16 lat (za zgodą opiekunów), lub osoby pełnoletnie.
Jak mogę się zgłosić?
Wystarczy wejść w zakładkę „zgłoś się”, zgłosić swoją kandydaturę, załączyć zdjęcie, zapoznać się z regulaminem i go zaakceptować.
W przypadku osób niepełnoletnich proszę wysłać pocztą zgodę opiekunów na udział w konkursie.
Kto wygrywa w konkursie?
Każda uczestniczka konkursu zbiera głosy internautów – „Lubię to”. Zwycięża osoba, która zbierze ich najwięcej. Głosy będą zliczane raz dziennie.
Do kiedy trwa konkurs?
Konkurs rozpoczyna się 01 marca 2013, kończy się 14 czerwca 2013.
Wyniki zostaną ogłoszone 17 czerwca 2013r.
Jakie wysłać zdjęcie?
Zdjęcie powinno mieć orientację pionową, najlepiej o wymiarach 600x900 pikseli (jeżeli będzie za duże, lub za małe zostanie automatycznie wykadrowane, co może wpłynąć na jakość).
Więcej informacji w regulaminie konkursu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)