piątek, 3 maja 2013

Darmowa książka "Różaniec - ratunek dla świata"!

Zamów za darmo książkę "Różaniec - ratunek dla świata" (o wartości 12 zł) wraz z dołączonym do niej poświęconym przez kapłana różańcem. Instytut pokrywa koszty wysyłki.

UWAGA!!! Na stronie pisze, że książka ma wartość 12 zł, ale jest to wpłata dobrowolna, czyli jak chcecie to możecie zapłacić - do przesyłki będzie dołączony druczek. Ja otrzymałam książkę zupełnie za darmo, dokładnie nie wiedziałam jak to działa, ale jakby przyszło mi płacić, to mogę przecież nie przyjąć przesyłki. Ale się nie martwcie - wszystko jest za darmo ;)


Darmowy różaniec i książka "Różaniec - ratunek dla świata"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)