poniedziałek, 24 czerwca 2013

Dzisiejsze przesyłki :)

Dziś otrzymałam sporo paczek, z czego bardzo się cieszę. Na pierwszych kilku zdjęciach są sfotografowane przesyłki wszystkie razem.





Próbka od Cosmaderm z akcji na Facebooku - nie pisałam o niej na blogu, ponieważ dowiedziałam się o niej pod sam koniec.


Przesyłka od Ambasady Niemiec w Warszawie zawiera:

- mnóstwo gazet
- foldery
- 3 smycze
- 3 długopisy
- notes
- książkę

Aby otrzymać taką paczkę wypełnij formularz  w treści wpisując prośbę o próbki. Nie pamiętam do którego wydziału pisałam więc możecie napisać na kilka

Paczka od Stargardu Szczecińskiego zawiera:

- długopis
- smycz
- mapkę
- ulotkę
- pocztówkę
- naklejkę

Aby otrzymać gadżety napisz maila do urzędu.

Paczka od UM w Sulejówku zawiera:

- pocztówki
- mapkę
- długopis
- taka jakby rozwijana ulotka z małymi pocztówkami

Aby otrzymać paczkę napisz maila do urzędu na ten lub na ten adres. Nie pamiętam na który mail pisałam, więc możesz napisać na oba adresy.


Paczka od UG Osieczna zawiera:

- mnóstwo ulotek
- mnóstwo pocztówek, z tego co naliczyłam to poza 30, dokładnie nie pamiętam

Aby otrzymać paczkę napisz na ten adres lub na ten

Paczka od PWSZ im. Witelona w Legnicy zawiera:

- linijkę
- malutką maskotkę
- karteczki samoprzylepne
- długopis
- smycz
- ołówek
- ulotki
- informator (w środku jest płyta DVD)
- dwa szkiełka powiększające z linijką

Aby otrzymać gadżety napisz maila do uczelni.

Kolejny raz dostałam próbki Fairy oraz Gilette :D
Pisałam o tym TU oraz TU