środa, 5 czerwca 2013

Moi kochani czytelnicy! :)

Bardzo Wam dziękuję, że jest Was tu aż tyle! Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie będę miała tak dużo wyświetleń. Jest to dla mnie ogromna radość, a także motywacja do częstszego dodawania  notek. Strasznie mi przykro, że na razie nie mogę dodawać zdjęć swoich zdobyczy - niestety nie mam teraz aparatu, a w telefonie jakość jest okropna. Kiedy będę już miała aparat, postaram się dodać zdjęcia bieżących zdobyczy, a także tych, które dostałam jakiś czas temu. :)

Jeśli macie link do jakiejś nowej akcji, ciekawym konkursie bądź namiar na darmowe próbki, gadżety katalogi itp. i chcielibyście abym zamieściła go na swoim blogu to piszcie na mój adres e-mail: testerka.testerka@wp.pl wraz z imieniem bądź pseudonimem, żebym wiedziała komu podziękować. 

Jeszcze jedna rzecz - jeśli nie macie własnego bloga, a chcielibyście pokazać innym swoje zdobycze - próbki, gadżety, wygrane w konkursach i jeśli chcielibyście abym zamieściła je na swoim blogu to możecie wysyłać zdjęcia na mój adres e-mail wraz z informacją skąd dostaliście darmówki, w jakim konkursie wygraliście itp.

Dziękuję Wam, że jesteście ze mną i mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)