niedziela, 16 czerwca 2013

Wasza opinia - sonda!

Jak widzicie, przed chwilą zamieściłam dwie sondy na lewym boku strony. Chcę poznać Wasze zdanie, dzięki temu będę zamieszczać więcej postów dostosowanych do Waszych gustów. Wtedy każdy znajdzie coś dla siebie ;) Zaczęłam też dodawać zdjęcia moich zdobyczy. Fotki nie są robione moim telefonem, więc jakość jest troszkę lepsza ;) Proszę Was o oddawanie głosów w sondzie. ;)

Niestety pierwsza sonda dotycząca wstawiania zdjęć moich zdobyczy się usunęła i ciągle wyskakiwał błąd, więc zamieściłam ją jeszcze raz. Proszę osoby, które wczoraj oddały swój głos, żeby zrobiły to jeszcze raz, ponieważ nawet nie wiem jakie były wyniki. Oczywiście wszystkich pozostałych czytelników bloga również zapraszam do głosowania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)