czwartek, 18 lipca 2013

Kilka rad dla czytelników! :)

Z racji tego, iż wiele osób pisze do mnie z prośbą o pomoc przy formułowaniu maila itp., postanowiłam, że napiszę taki "mały poradnik". :) Mam nadzieję, że choć trochę z niego skorzystacie.

Dostałam już sporo paczek i staram się dodawać ich zdjęcia na bieżąco. Może w moim mailu jest coś, co interesuje odbiorców? Nie wiem z czego to wynika, ale jako, że mam już trochę "doświadczenia" postanowiłam dać Wam kilka rad. Zdaję sobie sprawę, że na początku jest trudno - sama nie wiedziałam jak zacząć, o co w tym chodzi, ale powoli, powoli i jakoś zaczęłam sobie radzić, więc pod tym postem zadawajcie mi pytania, a ja odpowiedzi na nie zamieszczę w "poradniku". Nie wiem kiedy dokładnie się pojawi, ponieważ na jego napisanie potrzebuję trochę czasu, a im więcej zadacie mi pytań, tym poradnik będzie dłuższy. Tak więc, śmiało piszcie co chcecie wiedzieć na temat zdobywania darmówek, formułowania maila itp. ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł, ja dopiero zaczęłam i nie bardzo się w tym orientuję. Chciałabym abyś napisała w poradniku odpowiedzi na moje pytania:
    1. Czy to wszystko jest za darmo i przesyłka też?
    2. Czy jak piszę maila z prośbą o próbki/gadżety to mam od razu pisać swój adres?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dopiero zaczęłam. wysłałam parę maili ze dwa miesiące temu i jak narazie nic nie dostałam, a może tak długo się czeka?
    Napisz mi co ty piszesz w mailach i jak wyszukujesz w necie cirkawe okazje, bo może ja nie wysyłam tam gdzie trzeba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Czy - kiedy dostaniemy pocztą paczuszkę z materiałami i gadżetami oraz maila, w którym pisze np. coś takiego "Materiały, o które Pan/Pani prosiła zostały wysłane tradycyjną pocztą" - powinniśmy odpowiedzieć na maila i podziękować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na ten poradnik!!! :D:D
    Ja chciałabym wiedziec czy to wszystko jest całkiem za darmo???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)