sobota, 24 sierpnia 2013

Darmowy imienny bidon Powerade oraz bransoletka z hasłem motywującym!

Promocja trwa do 31 października 2013r., do godz. 23.59.

Aby wziąć udział w promocji należy:
- Zakupić co najmniej dwa opakowania PoweradeION4 i Powerade Zero o pojemności 500 ml z etykietami Promocji.
- Następnie, w celu zgłoszenia chęci otrzymania bezpłatnego bidonu i imiennej opaski na bidon należy wprowadzić dwa niepowtarzalne 10-cyfrowe kody z w/w opakowań w odpowiedniej zakładce na stronie www.powerade.pl (rejestracja zgłoszenia).
- Podać swoje imię i nazwisko oraz sportowe hasło motywujące Cię do wysiłku, które ukaże się na darmowej bransoletce

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że Twój blog jest naprawdę wspaniały! Wchodzę tutaj codziennie i często znajduję ciekawe okazje u Ciebie :)
    Poza tym jest bardzo ładna szata graficzna - elegancko, ładnie i wszystko co potrzebne :)
    Podoba mi się to, że posty są tak często, widać, że się starasz :D
    Pozdrawiam,
    wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że tak uważasz :)
    Takie słowa bardzo mnie motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchaj nie mogę cię jakoś dodać do obserwowanych. Kiedy wpisuję twój adres, to dostaję powiadomienie, że ten adres nie został odnaleziony...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje.. :(
    A gdzie wpisujesz ten adres?
    Próbowałaś dodać mnie do obserwowanych bezpośrednio przez tą stronę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam wpis o tym poradniku, kiedy on powstanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tzn. chodzi mi o poradnik na temat zdobywania gadżetów i próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bezpośrednio ze stronki nie próbowałam jeszcze, bo w tej chwili korzystam z wersji mobilnej. Ale jak włączę kompa, to spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy - poradnik jest w trakcie pisania, ale póki co pojawiło się tylko kilka pytań, czekam na więcej, możecie zadawać je pod postem w którym pisałam o poradniku. Nie podaję linku, bo mam włączoną blokadę kopiowania, ale poszperajcie trochę na blogu, a znajdziecie ten post. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie czekam cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo polecam ja wysłałem 2 razy ale narazie przyszedł mi tylko jeden

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)