piątek, 20 września 2013

Darmowa miniatura podkładu Even Better Makeup SPF 15 od Clinique!

Promocja trwa od 17.09.2013 do dnia 30.09.2013 lub do wyczerpania zapasów.

Jeśli masz podkład, którego nie używasz, możesz wymienić go na miniaturę Even Better Makeup SPF 15 od Clinique! Wielka wymiana potrwa w perfumeriach Sephora do wyczerpania zapasów. Miniatura podkładu Even Better Makeup SPF 15 ma pojemność 7ml i jest dostępny w odcieniu 05 neutral, można ją otrzymać wyłącznie w zamian za stary podkład we fluidzie. Wymiana obejmuje podkłady wszystkich marek, nie tylko tych dostępnych w Sephora. Akcja odbywa się we wszystkich perfumeriach.

4 komentarze:

  1. Ooo dobrze się składa, bo mam podkład, którego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam podkładu, którego mogłabym się pozbyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie mam u siebie Sephory.. :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)