poniedziałek, 23 września 2013

Wygraj zestaw przypraw Kamis oraz patelnię i garnki firmy Fiskars!

Aby wziąć udział w konkursie i wygrać zestaw przypraw Kamis oraz patelnię i garnki firmy Fiskars wystarczy wykonać zadanie konkursowe.

W konkursie do wygrania:
- 3x zestaw przypraw Kamis oraz patelnia i garnki firmy Fiskars

Zadanie konkursowe:

Podziel się z nami swoim przepisem na potrawę, której głównym składnikiem jest właśnie ziemniak (czy jak kto woli kartofel lub pyra) i zgarnij cenne nagrody! Zanim jednak prześlesz zgłoszenie, koniecznie zapoznaj się z regulaminem konkursu.

2 komentarze:

  1. Marzy mi sie wygrana garnkow lub patelni,:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez, szczegolnie, ze ostatnie garnki przypaliłam ;pp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)