sobota, 5 października 2013

Podwójne Paluszki z sezamem -recenzja!

Nazwa produktu: Podwójne Paluszki z sezamem
Waga: 60g
Cena: ok. 1,80zł
Strona internetowa: www.podwójnepaluszki.pl

Od producenta: Czy zdarzało Ci się wybierać z paczki te jedyne podwójne paluszki? Czy wiesz, że wiele osób twierdzi, że przynoszą one szczęście? W paczce zwykłych paluszków czasem zdarzają się podwójne. Szczęśliwcem jest ten, kto takie znajdzie. Tak pojawił się pomysł na jedyny w swoim rodzaju produkt. W paczce BEER FINGERS wszystkie paluszki są podwójne i wszystkie bez wyjątku gwarantują niepowtarzalny smak.


Dostępne smaki:


Moja opinia: Dostałam tylko jedną paczkę tychże paluszków. Ogólnie nie przepadam za sezamem, ale zjadłam kilka paluszków. Chciałam zrobić zdjęcia, ale zanim się zorientowałam rodzinka zjadła całą paczkę i został tylko pusty papierek. Paluszki bardzo im smakowały, są chrupiące i ładnie pachną. Opakowanie jest żywe, kolorowe i rzuca się w oczy. Przez "telewizorek" można zobaczyć jak paluszki wyglądają ;) Moim małym kuzynom się to spodobało, a szczególnie ucieszyli się z tego, że paluszki są podwójne :D
Znaleźć taki paluszek wśród pojedynczych to wielka frajda :D Nie tylko dla dzieci, ale i dla dorosłych, a tutaj wszystkie paluszki są takie. Lubię coś chrupać w czasie oglądania filmu. Są dobre na każdą okazję i wszystkim smakują. Pierwszy raz spotkałam się z takimi paluszkami. Paczka szybko zrobiła się pusta i każdemu było mało. To zadziwiające jak w naszej rodzinie słodycze szybko się kończą :D



Poniżej możecie przeczytać dodatkowe informacje: wartości odżywcze produktu oraz składniki ;)



Zalety:
+ ciekawe opakowanie
+ przyjemny zapach
+ oryginalny smak
+ idealne na każdą okazję

 Wady:
- brak

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)