niedziela, 29 grudnia 2013

Program "Głodomaniacy” – Edycja 2013!

Program trwa od 15 lipca 2013 r. do dnia 31 grudnia 2013 r. 

Program polega na nagradzaniu uczestników za zakup produktów Danio oraz inne aktywności wskazane w regulaminie. Produktami objętymi programem są serki Danio, które posiadają unikalny kod alfanumeryczny. Kod znajduje się na wewnętrznej ściance bocznej kubeczka serka Danio.

W ramach programu uczestnicy za każdy zakup oraz za wskazane w Regulaminie i ogłaszane dodatkowo aktywności mają możliwość zbierania i rejestracji Danpunktów.

W ramach programu prowadzone są dodatkowe aktywności – w tym konkursy cykliczne jak i
konkursy jednorazowe. Dodatkowo Organizator będzie prowadzić dodatkowe aktywności powiązane z programem.. 

1 komentarz:

  1. w tym roku brałam udział kilkakrotnie, wstukiwałam kody i... wygrałam tylko marną maskotkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)