niedziela, 13 kwietnia 2014

Podwójne Paluszki solone - recenzja!

Nazwa produktu: Podwójne Paluszki solone
Waga: 80g
Strona internetowa: www.podwójnepaluszki.pl

Od producenta: Czy zdarzało Ci się wybierać z paczki te jedyne podwójne paluszki? Czy wiesz, że wiele osób twierdzi, że przynoszą one szczęście? W paczce zwykłych paluszków czasem zdarzają się podwójne. Szczęśliwcem jest ten, kto takie znajdzie. Tak pojawił się pomysł na jedyny w swoim rodzaju produkt. W paczce BEER FINGERS wszystkie paluszki są podwójne i wszystkie bez wyjątku gwarantują niepowtarzalny smak.


Dostępne wersje:

Moja opinia: Opakowanie jest kolorowe, czerwone, rzuca się w oczy, a przez "telewizorek" można zobaczyć zawartość. Paluszki są przepyszne, uwielbiam ten smak! Oczywiście szybko zostały zjedzone. Wcześniej nie słyszałam o podwójnych paluszkach, jestem bardzo mile zaskoczona :) Przed zjedzeniem zdążyłam zrobić parę zdjęć, na szczęście ;) Bo tak wszystkim smakowały, że zniknęły w mgnieniu oka ;) Są chrupiące, idealne na każdą okazję, smakują wszystkim, niezależnie od wieku ;) Uwielbiam paluszki, mogłabym je jeść na okrągło. Firma w swojej ofercie posiada także inne smaki, więcej informacji znajdziecie na stronie producenta, do której link wkleiłam wyżej. ;)

 

 

 

Zalety:
+ ciekawe opakowanie
+ idealne na każdą okazję
+ przepyszne :)
+ chrupiące
 
Wady:
- brak :)

3 komentarze:

  1. MM zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO CIEKAWIE PISZESZ RECENZJE ,NIE NUDZE SIE, PRZYJEMNIE SIE CZYTA, DUZO OBRAZKOW , I TO JESZCZE TAKIE PYSZNOSCI:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)