środa, 9 lipca 2014

Olejek po depilacj 8w1 od Eveline - moja recenzja!

Nazwa: Multiregenerujący olejek po depilacji Argan Oil 8w1
Pojemność: 75 ml
Cena: 14,99 zł
Strona internetowa: eveline.pl


Od producenta: Złoty kompleks 7 najcenniejszych dla skóry olejków pielęgnacyjnych i regenerujących. Działa kojąco, naprawczo i odżywczo, pozostawiając skórę aksamitnie gładką i elastyczną.

Multiregenerujący olejek po depilacji 8 w 1 ZŁOTY KOMPLEKS 7 OLEJKÓW + WITAMINA E to innowacyjny kosmetyk łączący działanie wielu naturalnych substancji intensywnie odżywiających skórę. Olejek ma zbawienny wpływ na skórę po depilacji, doskonale przywraca jej równowagę i spektakularnie poprawia wygląd. Zaawansowana formuła wzbogacona drogocennymi olejkami błyskawicznie koi i łagodzi podrażnienia, intensywnie nawilża i regeneruje, dzięki czemu skóra staje się elastyczna i aksamitnie gładka.


Składniki aktywne:

OLEJEK ARGANOWY
zwany płynnym złotem i bioeliksirem młodości, ma wszechstronne działanie regenerujące skórę. Zawiera odżywcze kwasy omega-6 i omega-9. Przyspiesza odnowę komórkową, poprawia wygląd skóry, odmładza, ujędrnia i uelastycznia skórę.

OLEJEK RUMIANKOWY
koi i łagodzi podrażnienia, przynosi ulgę przesuszonej skórze. Zapobiega powstawaniu zaczerwienień. Przyspiesza regenerację naskórka.

OLEJEK LAWENDOWY
pozwala skórze odzyskać równowagę, łagodzi podrażnienia. Intensywnie nawilża i nadaje skórze aksamitną gładkość.

OLEJEK SOJOWY
dzięki zawartości lecytyny i nienasyconych kwasów tłuszczowych jednocześnie nawilża, odbudowuje naskórek i zmniejsza widoczność niedoskonałości skóry. Jest bogatym źródłem witaminy E, która zapewnia skórze młody wygląd.

OLEJEK Z NAGIETKA
doskonale wygładza, nawilża, pozostawia na skórze ochronny filtr. Poprawia koloryt i wzmacnia naczynia krwionośne oraz mikrokrążenie.

OLEJEK SŁONECZNIKOWY
stymuluje odnowę naskórka i tworzenie nowych komórek, wzmacnia barierę hydrolipidową, pozostawiając skórę nawilżoną na długo.

OLEJEK ROZMARYNOWY
ma właściwości ściągające i normalizujące. Pielęgnuje, odżywia i stymuluje mikrokrążenie.

WITAMINA E
zwana witaminą młodości hamuje działanie wolnych rodników. Redukuje oznaki starzenia się skóry i widocznie poprawia jej kondycję.

SPEKTAKULARNY EFEKT AKSAMITNIE GŁADKIEJ SKÓRY!
Wysoka zawartość składników kojących i pielęgnacyjnych minimalizuje ewentualne podrażnienia skóry powstałe w trakcie depilacji.



Sposób użycia: Olejek można stosować bezpośrednio po depilacji lub goleniu na czystą skórę. Niewielką ilość nanieść na wydepilowane miejsca, rozprowadzić na skórze i pozostawić do wchłonięcia. W razie potrzeby zabieg powtórzyć. Nie można nanosić olejku na rany czy skaleczenia oraz błony śluzowe.



Moja opinia: Olejek, tak jak krem do depilacji z tej samej serii, ma na opakowaniu jakby wygrawerowane i pozłacane nazwę linii "Just epil!" oraz logo firmy. Nie na wszystkich zdjęciach to widać, ponieważ światło się odbijało. Opakowanie ma kolor czarno-pomarańczowy, sam olejek ma pomarańczowy kolor, ale w małych ilościach wygląda na bezbarwny. W sklepie nie mogłabym przejść obok niego obojętnie, bo kosmetyk krzyczy "Weź mnie, weź mnie!" :D Zewnętrzne opakowanie jest kartonowe, eleganckie i solidne. Produkt bezpośrednio znajduje się w plastikowej, przezroczystej buteleczce z białą nakrętką. Można wydobyć go przez mały otwór dzięki czemu się nie wyleje. Butelka jest twarda, więc przy naciśnięciu cała zawartość nie wytryśnie do góry. Denerwują mnie takie kosmetyki - kiedy nacisnę na opakowanie a tu mi wszystko się podnosi do góry, albo butelka jest byle jaka i pęka. Tutaj jest inaczej :) Zakrętka także jest bardzo solidna, więc nic spod niej nie kapie. Konsystencja jest rzadka, kolor pomarańczowy. Zaraz po depilacji kremem Eveline użyłam tego preparatu i bardzo się zdziwiłam, ponieważ jest on niesamowicie wydajny! Już niewielka ilość wystarczy na pojedyncze użycie. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Zapach jest przyjemny, przypomina mi jakieś zioła, no bo przecież produkt zawiera m.in. olejki  z ziół. Skóra jest bardzo gładka po jego zastosowaniu, bardzo miła w dotyku i wygląda na odżywioną. Produkt zapobiega zaczerwienieniom, działa kojąco i powoduje ulgę.




Samo używanie jest bardzo przyjemne. Skóra jest nawilżona. Olejek zawiera dużo składników aktywnych, które razem dają rewelacyjne efekty. Kondycja skóry jest znacznie lepsza. Mam suchą skórę, a po użyciu olejku zauważyłam poprawę - preparat wspaniale poradził sobie z przesuszeniem - nawilżył i ukoił moją biedną skórę :) Cena to 14,99 zł. Nie mam porównania, ponieważ nie wiem ile takie preparaty kosztują, ale uważam, że produkt jest wart swojej ceny, dlatego szczerze polecam. Z powodu wydajności starczy mi na długo. Zdjęcia zrobiłam jeszcze przed testowaniem produktu, więc jest to pełne opakowanie. Na pewno po zużyciu olejku kupię kolejne opakowanie. Bardzo polubiłam kosmetyki z serii "Just epil!", które otrzymałam do testowania :)


Zalety:
+ wydajny
+ odżywia
+ wygładza
+ nawilża
+ fajna grafika
+ solidne opakowanie - zarówno karton jak i sama buteleczka
+ solidna zakrętka
+ przyjemny zapach
+ szybko się wchłania
+ nie pozostawia tłustej warstwy
+ poprawia kondycję skóry
+ zapobiega zaczerwienieniom
+ działa kojąco

Wady:
- brak! :)

Używacie olejków po depilacji? Co o nich sądzicie?

17 komentarzy:

  1. nie używam,ale przekonałaś mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle, ze to swietny pomysl takie używanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę go wypróbować , suchy olejek z eveline sprawdził się u mnie doskonale

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE UŻYWAM,ALE WIEM, ZE POWINNAM BO MAM SUCHĄ SKÓRĘ,TAKŻE MUSZE KUPIĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po depilacji używam kojącego balsamu z Eveline i jest super, ale jestem bardzo ciekawa jak sprawdził by się u mnie ten olejek.
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam tego olejku, muszę go wypróbować :)
    świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go mieć:D
    A miałam oszczędzać...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog to prawdziwa skarbnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie wiem czy można wieżyć takiej recenzji, paczkę otrzymałam 7 lipca przypuszczam że ty też podobnie, post z 9 lipca więc użyłaś olejku 2 może 3 razy i już taka pozytywna opinia? Moim zdaniem jak testować to więcej niż raz czy dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paczkę otrzymałam w czerwcu ponieważ jestem testerką nowości CZERWCA, a więc opinia pojawiła się 2 TYGODNIE PO KILKUKROTNYM UŻYCIU :)

      Usuń
    2. Zresztą nie liczyłam dokładnie użyć, ale trochę ich było :)

      Usuń
  10. proszę popracuj nad zdjęciami! wystarczyło by zrobić zdjęcia tego olejku przy dziennym świetle na białej kartce i było by 100 razy lepiej, a tu nie ostre, z lampą... rozumiem że Twoja opinia jest tu najważniejsza ale większość osób jest wzrokowcami a zdjęcia to jedna z najważniejszych rzeczy na blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione są telefonem, więc jakość nie jest idealna, ale staram się jak mogę aby zdjęcia były ostre. Moim zdaniem są dość wyraźne, widać dokładnie litery. Lepiej się już nie da. Bez lampy zdjęcia są beznadziejne, wszystkie kolory szare, więc muszą być z lampą, niestety.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)