poniedziałek, 14 lipca 2014

One $ od Carlo Bossi Parfumes - moja recenzja!

Nazwa: One $ Homme
Pojemność: 2 ml
Cena: 79,99 zł/100 ml
Strona internetowa: carlobossi.com.pl



Od producenta: 

Typ: leśno-owocowy
Nuta głowy: truskawka, jabłko, ananas, kminek, szałwia, grapefruit, Elemi-żywica
Nuta serca: mięta, wytrawne drzewo, jaśmin, cynamon, gałka muszkatołowa
Nuta bazy: Tonka, wanilia, piżmo, kwiat pomarańczy



Opinia: Jako, że jest to próbka zapachu męskiego, testowali ją mężczyźni z mojej rodziny. Jednak ja także postanowiłam dodać coś od siebie. Próbka zawiera 2 ml, ale już na jej podstawie można zrecenzować zapach One $. Próbka jest bardzo solidna, nic się nie wylewa. Jest to maluteńka, szklana, przezroczysta buteleczka z czarną zakrętką. Myślę, że pełnowartościowe opakowanie także jest solidne i ładnie się prezentuje. Nie wiem do czego porównać ten zapach. Podoba się zarówno mi, jak i męskiej części mojej familii. Chyba rzeczywiście czuć, że jest to typ leśno-owocowy. Czuć świeżość, delikatność. Na szczęście zapach nie mdli, nie jest słodki.



Cena za 100 ml to 79,99 zł. To trochę drogo, więc nie wszyscy niestety będą mogli sobie pozwolić na taki wydatek. Próbka, a więc i pełnowartościowe opakowanie jest bardzo wydajne, na pewno sama próbka starczy nam na długo. Zapach jest wyczuwalny przez kilka godzin. Pomieszczenie w którym przebywa osoba spryskana One $ także całe pachnie :)

Mi osobiście oczywiście bardziej podoba się zapach damski She Silk, który także dostałam w ramach współpracy. Nic dziwnego, w końcu jestem kobietą :) 



Zalety:
+ nie jest zbyt słodki
+ wydajność
+ solidne opakowanie
+ ładny, świeży zapach
+ nie jest mdlący


Wady:
- niestety, cena może być przeszkodą w zakupie dla wielu osób


Jakich perfum aktualnie używacie? :)

11 komentarzy:

  1. Troszkę drogi, ale może kupie,mojemu mężczyźnie się przyda:))

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fajnie,

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne to pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka jest pojemnosc probki ?

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajnie że się sprawdzil ,ja oczywiscie tez wole damskie zapachy;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że poznałaś ten zapach, dla mnie ta firma jest nieznana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)