czwartek, 28 sierpnia 2014

Gentle Day - recenzja :)

Dziś recenzja produktów Gentle Day, które otrzymałam do testowania: podpaski oraz wkładki :)


Jako prezent otrzymałam test do pomiaru pH miejsc intymnych. W środku znajduje się patyczek, pasek pomiarowy oraz paleta barw. Zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Moje pH jest w porządku co oznacza, że nie mam żadnej infekcji. Ten produkt nie jest w ofercie.


Charakterystyka podpasek i wkładek:
- Ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
- Wkładki do codziennego stosowania z warstwą hydrożelu.
- Przeznaczone do stosowania podczas skąpych menstruacji, w drugiej połowie cyklu, także codziennie w przypadku wystąpienia obfitej wydzieliny z powodu zapalenia pochwy lub drożdżycy.
- Warstwa bawełniana nie podrażnia skóry nawet podczas codziennego stosowania.
- Przepuszczająca powietrze podstawa zapewnia uczucie świeżości.


Najwyższej jakości Gentle Day® podpaski z paskiem anionowym: do produkcji nie używa się materiałów szkodliwych i alergizujących, są całkowicie wolne od chloru, środków zapachowych i chemikaliów, które mogą powodować podrażnienia skóry. pH przyjazne dla skóry. Wkładki Gentle Day® są ekologiczne. Górna warstwa podpaski – z włókna nietkanego, posiada dziurki w formie lejka, przez które ciecz szybko przedostaje się do wnętrza wkładki, nie wycieka i pozostawia suchą powierzchnię. Absorbujący polimer wchłania około 150 ml cieczy (ok. 5 razy więcej niż zwykłe podpaski), przepuszcza powietrze, zapewnia skórze oddychanie. Sterylne, unikalne opakowanie oraz pakowanie wkładek w oddzielne saszetki chroni przed wilgocią i mikroorganizmami.


Podpaski na dzień na polskim rynku kosztują ok. 11 zł/10 sztuk, podpaski na noc ok. 12 zł/8 sztuk, wkładki ok. 8 zł/15 sztuk, wkładki pochłaniające ok. 14 zł/20 sztuk.


Moja opinia: Do testowania otrzymałam 1 wkładkę, 1 wkładkę pochłaniającą, 1 podpaskę na noc, 2 podpaski na dzień. Każda z nich jest zapakowana w foliowy "woreczek" białego koloru z różowym logo na każdej z nich. Wkładki są przeznaczone do codziennego stosowania podczas pojawienia się skąpej wydzieliny, natomiast wkładki pochłaniające są większe niż zwykłe wkładki, posiadają warstwę hydrożelu, która wchłania wilgoć. Używa się ich przy nieobfitej miesiączce, przy obfitych wydzielinach oraz przy łagodnym nietrzymaniu moczu.


Podpaski na dzień mają bardzo wysoki poziom wchłaniania w porównaniu z innymi podpaskami. Boczne ścianki chronią przed przeciekaniem, nie powodują dyskomfortu i nie podrażniają skóry. Przeznaczone są do stosowania podczas regularnych miesiączek. Podpaski na noc są maksymalnie pochłaniające, do stosowania na noc podczas obfitych menstruacji, po porodzie, podczas podróży. Posiadają 4 skrzydełka, które utrzymują podpaskę na swoim miejscu.


Jestem zadowolona z podpasek i wkładek które dostałam. Wszystkie mają mocny klej dzięki czemu utrzymują się w jednym miejscu. Produkty te nie wywołały u mnie podrażnień czy dyskomfortu. Pierwszy raz widzę podpaski z czterema skrzydełkami. To dla mnie zaskoczenie, ale miłe, ponieważ dzięki wszystkim skrzydełkom podpaska świetnie trzyma się na bieliźnie. Podpaski i wkładki dobrze wchłaniają, może nawet lepiej niż te innych firm. Ciężko dokładnie to ocenić na dłuższą metę, ponieważ tych, które otrzymałam, jest niewiele. Podpaski na noc są rewelacyjne - nie przeciekają i mają wysoki poziom wchłaniania. Otrzymałam jedną taką podpaskę, która świetnie się sprawdziła, więc z chęcią kupię całe opakowanie. Podpaski na dzień także dobrze wchłaniają. Z wkładkami jest tak samo. Stosowałam je przy końcu okresu i także świetnie się sprawdziły. Nie uczuliły mnie ani nie podrażniły.Produkty Gentle Day mają pH przyjazne dla skóry oraz są przyjazne dla środowiska. Ponadto nie zawierają chemikaliów, materiałów szkodliwych i alergizujących, są wolne od chloru i środków zapachowych - kolejny plus. Podpaski i wkładki posiadają pasek anionowy który ma zatrzymywać rozprzestrzenianie się bakterii oraz usuwać nieprzyjemny zapach - ciężko to zauważyć przy jednym zastosowaniu. Jednak zauważyłam, że pasek zapewnia uczucie świeżości i komfortu. Podpaski są bardzo ekonomiczne i w czasie kiedy je zużyłam, normalnie zużyłabym ich trochę więcej (innych marek). Ogólnie świetne produkty, dobrze wchłaniające, nie wywołują podrażnień czy dyskomfortu. Czuję się komfortowo. Cena taka w sam raz. Polecam każdej kobiecie :)


Zalety:
+ nie podrażniają
+ nie powodują dyskomfortu
+ posiadają solidny klej
+ nie przeciekają
+ dobrze wchłaniają
+ nie zawierają chemikaliów, materiałów szkodliwych i alergizujących, chloru i środków zapachowych
+ zapewnia uczucie komfortu i świeżości
+ ekonomiczne


Wady:
- brak :)

3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze ich podpasek, ale może się na nie skusze następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również jeszcze ich nie miałam trzeba będzie nadrobić zaległości i je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)