niedziela, 5 października 2014

Wygraj naczynia kuchenne oraz zapas Rodzinnych Zup Winiary!

Wybierz co tydzień najpyszniejszą zupę wskazanego regionu i napisz, dlaczego właśnie ta zupa zasługuje na miano królowej zup.

W sobotę autor najciekawszego uzasadnienia zostanie nagrodzony zestawem garnków i innych naczyń do nowoczesnej kuchni oraz zapasem Rodzinnych Zup Winiary. W sobotnim programie RMF FM co tydzień usłyszysz też o innych smakach danego regionu.
Akcja i konkurs trwają od 1 do 25 października. 

1 komentarz:

  1. Właśnie takie blogi jak Twój zmotywowały mnie abym sama zaczęła blogować. To dopiero początki, ale mam z tego niezłą frajdę :) Powodzenia w blogowaniu i dobrej zabawy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)