czwartek, 2 kwietnia 2015

Jedwab - delikatne mydełko do rąk BingoSpa - recenzja :)

Czas na recenzję delikatnego mydełka do rąk od BingoSpa :)



Od producenta: Jedwab BingoSpa pomaga zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i nadjedwabiście gładka. Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BingoSpa wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia (głęboki efekt kondycjonujący). Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą na powierzchni skóry film chroniący dłonie przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych.

Aktywne składniki mleczka do mycia rąk BingoSpa to również algi: Fucus, Nori, Wakame i Laminaria zawierające wiele kluczowych składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek skóry: aminokwasy, cukry i sole mineralne dzięki czemu skóra na dłoniach jest czysta, gładka i pachnąca.



Moja opinia: Mydełko znajduje się w podłużnej, przezroczystej butelce z pompką, która sprawia, że używanie produktu jest wygodne. Na butelce możemy przeczytać skład produktu. Mam problem z suchymi i popękanymi dłońmi, więc chciałam wypróbować ten kosmetyk. Konsystencja jest średnio gęsta, kolor różowy. Zapach jest przyjemny, przypomina mi cytrusy. Produkt bardzo przypadł mi do gustu. Po umyciu dłonie są gładkie i przyjemne w dotyku oraz pachnące. Skóra wygląda na odżywioną i jest nawilżona. Mydło dobrze się pieni. Cena za 300 ml to 9 zł, ale myślę, że warto wydać te pieniądze, ponieważ mydełko jest wydajne. Polecam :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)