środa, 17 lipca 2013

Darmowe próbki karmy dla zwierząt!

Niedawno otrzymałam dwie próbki karmy dla psów - na zdjęciu jest tylko jedna, ponieważ druga została już zjedzona :D Aby otrzymać próbki wejdź w link poniżej, zarejestruj się na stronie oraz wypełnij formularz dotyczący Twojego zwierzaka (psa lub kota). Po tym pojawi się sugestia dotycząca karmy dla pupila. Jeśli przy linku pojawi się napis "zamów próbkę" oznacza to, że próbka jest dostępna i istnieje możliwość jej zamówienia. Można zamówić maksymalnie dwie próbki (jedna próbka dla jednego zwierzęcia). Mój pies był bardzo zadowolony :D
Karma, którą zamówiłam jest drobna, więc pożarł ją od razu. Wasze psy/koty też kochają karmy czy są raczej wybredne? :)


11 komentarzy:

  1. Spróbuję, może uda się coś zdobyć dla mojego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uda się, jednak trzeba troszkę poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie udalo sie -.-''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, może paczka jest w drodze, bo idzie dość długo.

      Usuń
  4. Czy to jest zupełnie za darmo wszystko??

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to trzeba zamówić ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy zarejestrować się na stronie i dodać zwierzęta, cechy, a na dole pojawia się sugestia co do wyboru odpowiedniej karmy, jeśli jest tam napis "zamów próbkę" oznacza to, że można ją zamówić, wystarczy kliknąć ;)

      Usuń
  7. Jak zamowilam katalog z ogrodem. To przyjdzie mi?? A napewno nie trzeba placic za te probki ??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jaki katalog chodzi ;)
      A próbki są całkowicie za darmo ;)

      Usuń
  8. Ja również otrzymałam próbkę i mój piesek jest z niej zadowolony;) Royal Canin porządna firma;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)