środa, 17 lipca 2013

Darmowe próbki Vichy!

Kolejny raz można odebrać w aptece katalog z próbkami kosmetyków Vichy. Dodatkowo masz możliwość otrzymania prezentu - jednego z 200 kremów.

Oferta ważna jest do wyczerpania zapasów i dostępna tylko w wybranych aptekach.
Nagrodą jest drugi, taki sam produkt, jak znajdujący się na paragonie (należy kupić dowolny krem i wysłać podbitą przez aptekę, w której został zakupiony produkt ostatnią stronę katalogu oraz wysłać paragon i kod EAN zakupionego produktu). Całość zgłoszenia wraz z krótkim opisem, który krem Vichy jest najlepszy dla Ciebie prześlij na adres: opinia@mojevichy.pl  w tytule podając swój numer ID w programie Moje Vichy. Oferta dotyczy kremów do twarzy, kremów pod oczy i serum. Zgłoszenia można przysyłać do 31 sierpnia 2013 r. Najciekawsze zostaną wybrane, a ich autorzy nagrodzeni jednym z 200 kremów Vichy.
Jakiś czas temu można było odebrać próbki Vichy w aptekach, ale ja niestety nie zdążyłam. A Wam się udało? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)