piątek, 9 sierpnia 2013

Zapisz się do Klubu Mustela!

Jakiś czas temu pisałam o możliwości zdobycia darmowych próbek kosmetyków Mustela. Dzisiaj podam inny link poprzez który można zapisać się do Klubu Mustela.

Zalety:
- Zapisz się aby otrzymywać newsletter
- Bierz udział w konkursach i otrzymuj prezenty od Mustela
- Pobierz niespodzianki od Mustela - tapeta, wygaszacz ekranu, kalendarz

Aby otrzymać próbki kliknij w link poniżej, podaj swój adres i wybierz zestaw z prawego panelu. Do wyboru są zestawy:

Jestem pierwszy raz w ciąży
Pielęgnacja Mamy w ciąży:
- Mustela® 9 Miesięcy Podwójnie działający krem przeciw rozstępom

Właśnie urodziłam:
Pielęgnacja Mamy po porodzie oraz noworodka
- Mustela® 9 Miesięcy Balsam do brodawek sutkowych
- Mustela® Bebé Krem przeciw odparzeniom
- Mustela® Bebé Żel do mycia głowy i ciała

Jestem w ciąży i mam już dzieci
Pielęgnacja Mamy w ciąży i dziecka
- Mustela® 9 Miesięcy Podwójnie działający krem przeciw rozstępom
- Mustela® Bebé Żel do mycia głowy i ciała
- Mustela® Bebé Krem nawilżający do twarzy Hydra


4 komentarze:

  1. ja już się zapisałam jakiś czas temu ;)
    obserwuję również :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisałam się, ale nic jeszcze nie dostałam :(
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otrzymałam kosmetyki Mustela kilka razy, w ładnej kosmetyczce, dałam to dla mojej małej kuzynki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. juz sie zarejestrowalam, a teraz czekam na probki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego blogowania.
Proszę nie publikować komentarzy z adresem bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę aby mój blog był jedynie miejscem do zareklamowania się. Nie chcę wymuszonych komentarzy typu "fajny blog", "obserwujemy?", "zapraszam do mnie". Jeśli zechcę, to na pewno sama do Ciebie zajrzę ;)